نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دانلود آهنگ جدید محمدرضا امینی بنام آسونه



:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

«فروشنده» نماینده ایران در هشتاد و نهمین مراسم «اسکار» شد



:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقتی هست که برای کوچه همه اهالی با هم یک نگهبان میخوایم ولی بحث اصلی اینه که این نگهبان یه جایی رو میخواد که توش ساکن بشه من به اهالی کوچه کانکس رو پیشنهاد دادم چون به نظرم راهی بجز تهیه کانکس وجود نداشت اونا هم موافقت کردن حالا یه نگهبان خوب و مورد اعتماد توسط یکی از دوستان بهمون معرفی شده ولی باید اول کانکس رو تهیه کنیم از اطرافیان برای کانکس پرس و جو کردم یه چند تا فروشگاه کانکس هم مراجعه کردم ولی متاسفانه چیزی که باب میلم باشه پیدا نکردم با این حساب یه خورده کارم پیچیده شده بود یکی از دوستانم بود که اون هم حدود یک سال پیش برای محل زندگیشون یه همچین اقدامی کرده بودن تصمیم گرفتم از اون کمک بگیرم که گفت از سایت کانکس ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/conex/ خریدش رو انجام داده و رازی هم بوده تصمیم گرفتم منم یه سری به این سایت بزنم و ببینم چطور هست و قیمت ها به چه صورته وارد سایت که شدم هم از دسترسی سایت خوشم اومد هم از پشتیبانی سایت از همه مهمتر این بود که همه محصولاتی که تو سایت ارائه میشد از جمله کانکس گارانتی اصلی و شرکتی داشت و از هر نظر عالی بود همین شد که خریدم رو انجام دادم و واقعا هم رازی هستم.



:: برچسب‌ها: تهیه کانکس برای نگهبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اشتباهات مردانه در زندگی دونفره

مردان غالبا مرتکب چه اشتباهاتی در زندگی مشترکشان می شوند چه رفتارهای اشتباهی در زندگی زناشویی باعث آسیب به رابطه این افراد با همسرشان می شود می خواهیم به برخی از این اشتباهات رایج اشاره کنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

یکی از رایج ترین اشتباهات مردان هنگام ارتباط با همسر یا نامزدشان این است که اصلا به نیازهای عاطفی متفاوت همسرشان توجه نمی کنند و بیشتر توجه آنها به احساسات خودشان است از طرف دیگر برای زنان نیز چندان مهم نیست که مردان درباره آنها چه فکر می کنند،…

، رضا نافع روانشناس و مشاور خانواده با اشاره به اشتباهاتی که مردان در زندگی زناشویی مرتکب می شوند، گفت: هم خانم ها و هم آقایان اشتباهاتی در رابطه مرتکب می شوند که آرامش و عشق رابطه را برهم می زند. این اشتباهات از طبیعت آنها و تفاوت بین فیزیولوژی مرد و زن ریشه می گیرد.

ولی بعضی اشتباهات وجود دارد که می تواند رابطه را برای همیشه خراب کند هم خانم ها و هم آقایون هر دو ممکن است دچار چنین اشتباهاتی شوند. اشتباه چیزی نیست که مخصوص یک جنسیت خاص باشد فقط مردها نیستند که اشتباه می کنند خانم ها هم ممکن است دچار اشتباهاتی شوند که بخشیدن آن کار سختی است.

مثلا اگر مردی با زن دیگری به همسر خود خیانت می کند، زنش او را هیچ وقت نخواهد بخشید با اینکه بسیاری از زن ها ممکن است تصمیم می گیرند دوباره از نو با همسران شان شروع کنند ولی دیگر هیچ چیز بین آنها مثل قبل نخواهد شد حتی چیزهای کوچک برای آقایان مثل پنهان کردن چیزی از همسرشان یا انجام کاری خلاف میل او می تواند اشتباه بزرگی باشد برای مردها این چیزها چندان چیز خاصی نیست ولی برای زن ها این طور است.

برای اینکه زندگی زناشویی خوبی داشته باشیم لازم نیست که بیخودی به دنبال راه های معجزه آسا باشیم ضمن اینکه باید بدانید که خوشبختی در زندگی زناشویی و داشتن یک زندگی زناشویی موفق بعد از ازدواج هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایده آل نگری نداشته و در عین حال چیزی نیست که بدون هیچ گونه تلاش و اراده ای تحقق پذیرد.

پس لازم است بدانید که اگر واقعا قصد بهبود شرایط زندگی زناشویی خودتان را دارید یکی از بهترین اقداماتی که می توانید انجام دهید شناسایی عوامل مخرب در زندگی است که ما در این مطلب از آنها با نام دشمن زندگی زناشویی یاد می کنیم.

برخی گمان می کنند با تغییر محل سکونت آدم های تازه دور و بر خود جمع کردند، تغییر شغل یا مسافرت می تواند از شر مشکلات شان خلاص شوند، فراموش می کنند هر جا بروند خودشان را همراه می برند.

اگر در شیراز افسرده باشیم در تهران هم احساس افسردگی می کنیم با تغییر صحنه ممکن است مدتی اوضاع بهتر بنمایاند. با این حال رفته رفته همان رفتارهای پیشین را در پیش خواهیم گرفت و همان کمبودها، همان روحیه، همان احساس ها باز به سراغمان خواهد آمد این امر در عشق هم صادق است.

بیشترین شکایت خانم ها این است که مردشان به حرف آنها گوش نمی دهد، متاسفانه مردها قدرت یک گفت وگوی ساده و عاشقانه را دست کم می گیرند. خانم ها طی گفت وگو دوپامین یا همان هورمون لذت در بدنشان بالا می رود و در نتیجه طی این گفت وگو ارتباط قوی تر می شود اما برای بیشتر مردها گفت وگو اینقدر اهمیت ندارد.مردها متوجه نمی شوند که خانم ها حرف می زنند تنها برای اینکه احساس کنند به طرف مقابل وصل هستند.

وی با بیان اینکه مردها پیشنهاد کمک نمی دهند تصریح کرد:خانم های شاغل بیشتر اوقات روزشان را در دفتر کار سپری می کنند و بعد هم باید مشغول غذا پختن و رسیدگی به خانه شوند، آیا به نظر شما این توقع زیادی است که زنی انتظار داشته باشد بدون اینکه از همسرش بخواهد ظرف ها را بشوید؟

وقتی یک زن کمک می خواهد یا به کمک نیاز دارد، ممکن است به طور مستقیم خواسته اش را مطرح نکند و هیچ کس هم انتظار ندارد که یک خانم هیچ وقت به کمک احتیاج نداشته و مانند یک شیرزن از کسی انتظاری نداشته باشد.

از قانون طلایی ارتباط موفق چیزی شنیده اید

بارها و در جاهای مختلف درباره تفاوت های زن و مرد صحبت شده ولی برای بیشتر مردها رفتار زن ها همچون یک راز است و شاید غفلت از همین تفاوت ها گاهی باعث می شود یک موضوع کوچک و یک اختلاف نظر جزئی تبدیل به یک دعوای بزرگ و دلخوری زیاد شود،قانون طلایی برای حل این مشکل این است؛ همان گونه که دیگران با شما رفتار می کنند با آنها رفتار کنید، مردها معمولا همان گونه که دوست دارند همسرشان با آنها رفتار کند با او رفتار می کنند و همین باعث به وجود آمدن اختلافات می شود چون زن ها و مردها متفاوتند.

یکی از رایج ترین اشتباهات مردان هنگام ارتباط با همسر یا نامزدشان این است که اصلا به نیازهای عاطفی متفاوت همسرشان توجه نمی کنند و بیشتر توجه آنها به احساسات خودشان است از طرف دیگر برای زنان نیز چندان مهم نیست که مردان درباره آنها چه فکر می کنند، همه آنچه برای آنها اهمیت دارد احساس خودشان نسبت به مرد زندگی شان است. یک زن چندان توجه نمی کند که شما چقدر می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید. اگر شما خودتان فکر می کنید همسر یا نامزد خوبی هستید، در احساسات او تاثیر خاصی ندارد. او چندان توجه نمی کند که شما در دلتان به چه فکر می کنید.

این مورد می تواند کار یا فعالیت فرهنگی یا… باشد. وقتی شما به نیازهای خودتان توجه کافی داشته باشید و سعی کنید استعداد های بالقوه خودتان را شکوفا کنید و با انجام دادن کاری که دوست دارید شاداب باشید، مسلما در کنار همسرتان نیز زندگی بهتری خواهید داشت و بهتر می توانید او را خوشحال کنید.

زن ها برای داشتن یک رابطه موفق نیاز دارند که هم صحبت کنند، هم توجه کافی دریافت کنند و هم با همسرشان ارتباط حسی و فیزیکی داشته باشند و در نتیجه این حالات احساس صمیمیت بیشتری می کنند.



:: برچسب‌ها: اشتباهات مردانه در زندگی دونفره ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خواستگاری جالب کاپیتان هواپیما از یکی از مسافران در پرواز کیش! + عکس

در اقدامی جالب کاپیتان پرواز تهران کیش از مسافر مورد نظر خود در هواپیما خواستگاری کرد!

خواستگاری در هواپیمای کیش ایر

در پرواز تهران کیش شرکت کیش ایر، کاپیتان ضمن خوش آمد گویی به مسافران، از مسافر صندلی شماره 1 تقاضای ازدواج کرد و چند لحظه بعد حلقه ازدواج را در مقابل مسافران به او هدیه نمود.



:: برچسب‌ها: خواستگاری جالب کاپیتان هواپیما از یکی از مسافران در پرواز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

احسان حدادی به تهران رسید + عکس

 

احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران بعد از ماه‌ها دوری از کشور جمعه وارد ایران شد.

احسان حدادی به ایران آمد:

احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که در المپیک 2016 ریو نتیجه خوبی نگرفت و بعد از این رقابت‌ها در کشور آلمان پای خود را جراحی کرد، جمعه به ایران آمد. حدادی به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه زانو و آشیل پا داشت بعد از بازی‌های المپیک به آلمان رفت و در آنجا به درمان مصدومیت خود پرداخت.

او بیش از 4 ماه خارج از کشور برای بازی‌های المپیک تمرین می‌کرد و در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت این دوومیدانی‌کار به کشور شنیده می‌شد.



:: برچسب‌ها: احسان حدادی به تهران رسید ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

 رنگ مو یکی از مهم ترین المان ها در داشتن موهایی زیبا و صورتی جذاب است. در این مقاله رنگ مو هایی مناسب برای پوست های تیره را گردآوری کرده ایم.

 رنگ مو مناسب برای پوست های تیره چه رنگ مویی است؟

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 1

 

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 2

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 2

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رنگ مو

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 3

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 3

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 4

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 4

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 5

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 5

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رنگ مو : زیباترین رنگ موهای فانتزی برای تابستان 2016!!

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 6

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 6

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 7

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 7

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رنگ مو های تان را بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم تان انتخاب کنید

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 8

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 8

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 9

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 9

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 10

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 10

 

 

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره – رنگ مو شماره 11

 رنگ مو مناسب برای پوست تیره - رنگ مو شماره 11

 

 



:: برچسب‌ها: رنگ مو مناسب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تصمیمات جدید مسئولین برای رفع گرد و غبار

برای مقابله با معضل گردو غبار مسئولین چه برنامه هایی در پیش گرفته اند و  چه تصمیماتی اتخاذ کرده اند همکاری با کشورهای همسایه در این زمینه بسیار مهم است سازمان حفاظت محیط زیست ایران با وزارت محیط زیست عراق به برخی نتایج مفید برای رفع این مشکل دست یافته اند.

سازمان حفاظت محیط زیست، گزارشی از عملکرد خود در مقابله با گرد و غبار را منتشر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، برخی از اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در مقابله با گرد و غبار که بخشی از آن با همکاری مشترک وزارت امور خارجه انجام شده به شرح زیر است:

1. امضای یادداشت تفاهم در زمینه همکاری های مختلف زیست محیطی(که شامل همکاری در زمینه تنوع زیستی، مدیریت پسماند، مدیریت آثار سوء ناشی از جنگ بر محیط زیست، انجام مطالعات زیست محیطی ارزیابی خطر،آلودگی هوا بود) تهران 6/11/1386؛

2. امضای اولین برنامه عمل همکاری در زمینه کنترل گرد وغبار بین سازمان حفاظت محیط زیست ایران و وزارت محیط زیست عراق (تشکیل کمیته فنی و اجرایی برای بررسی مطالعه وشناسایی منشا گرد و غبار در کشور عراق، پیگیری مسئله گرد وغبار در سه سطح دوجانبه، منطقه ای و بین المللی برای تهیه یک طرح عملی منطقه ای برای کنترل گرد وغبار) بغداد 12/4/1388؛

3. ملاقات دو جانبه مسئولین این سازمان و وزارت محیط زیست عراق و امضای صورتجلسه (تاکید بر بررسی امکان ایجاد مرکز پایش و کیفیت هوا) تهران 25/8/1388؛

4. نشست چهارجانبه بین ایران، عراق،سوریه و ترکیه که منجر به صدور بیانیه وزرای چهار کشور در زمینه اقدام برای کنترل گرد و غبار گردید(بیانیه آنکارا) آنکارا 8/2/1389؛

5. امضای صورتجلسه اجرایی شدن تفاهمات زیست محیطی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق (تاکید بر استفاده طرف عراقی از تجربیات ایران در کنترل گرد وغبار، تقویت همکاری های بهداشتی درزمینه آثار سوء گرد وغبار) تهران 15/5/1389؛

6. برگزاری دومین اجلاس منطقه ای گرد و غبار و امضای سند برنامه عمل 5 جانبه همکاری های زیست محیطی و کنترل گرد و غبار در تهران با حضور وزرای محیط زیست کشور های ایران، عراق، سوریه، ترکیه و قطر، تهران 1/7/1389؛

7. امضای برنامه عمل دو جانبه سازمان حفاظت محیط زیست ایران با وزارت محیط زیست عراق (تاکید بر آغاز عملیات اجرایی تثبیت خاک در عراق، استفاده از ظرفیت و توانایی بخش خصوصی در کنترل گرد وغبار) عراق 15/2/90؛

8. امضای برنامه عمل دو جانبه با جمهوری عراق برای شروع عملیات بیابانزدایی در قلمرو عراق. تهران 18/3/1390؛

9. امضای سند اجرایی دو جانبه عملیات مقابله با بیابانزایی با وزارت محیط زیست عراق؛ اهواز 28/3/1390

10. امضای صورتجلسه توافقات زیست محیطی بین سازمان حفاظت محیط زیست ایران و وزارت محیط زیست عراق (تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان ها ونهاد های بین المللی نظیر پونپ، فائو، UNAMI) اهواز 28/3/1390؛

11. برای شکل دهی یک تلاش منطقه ای با محوریت سازمان ملل به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران نشست وزرای کشور های ایران، عراق، اردن، ترکیه و امارات متحده عربی به میزبانی UNEP در 3/12/1391 در نایروبی برگزار گردید و در ادامه به پیشنهاد کشور امارات نشست فنی کشور های غرب آسیا در اردیبهشت ماه 92 برگزار شد؛

12. تهیه پیش نویس پروژه ای توسط برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد(UNEP) که باید به تصویب صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست (GEF) رسید که به دلیل مداخله آمریکا مورد قبول قرار نگرفت؛اسفندماه1391

13. تفاهم نامه اجرای مشترک همکاری زیست محیطی بین سازمان حفاظت محیط زیست ایران و وزارت محیط زیست عراق، بغدادبهمن ماه 1392؛

14. مکاتبه با دبیر کل محترم سازمان ملل متحد در خصوص وضعیت گرد و غبار در منطقه و درخواست جلب حمایت از (UNEP) و کشورهای منطقه16/12/1394؛

15. گنجاندن موضوع گرد و غبار در قطعنامه تالاب ها و مدیریت بلایای کنوانسیون رامسر با همکاری دبیراجرایی کنوانسیون رامسر در راستای برگزاری CoP12 کنوانسیون رامسر، اوروگوئه خرداد 94؛

16. صدور قطعنامه با موضوع مقابله با گرد و غبار، که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد (UNGA) به تصویب رسید. آذر ماه1394؛

17. صدور قطعنامه مقابله باگرد و غبار که در هفتادودومین اجلاس سران کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه( اسکاپ)، به تصویب رسید. اردیبهشت ماه 1395.

18. ملاقات با دکتر جاسم حمد، سرپرست وزارت محیط زیست و بهداشت عراق (مباحث مربوط به بررسی وضعیت موجود محیط زیستی با توجه به حضور داعش در منطقه، اشاره به توافقنامه های مختلف و برنامه های اقدام مشترک، ضرورت همکاری مشترک در احیای هورها و تالابهای منطقه و همچنین تأثیر خشکسالی هورها در ایجاد گرد و غبار از موارد مطرح شده در ملاقات مذکور بود) خردادماه 1395؛

19. صدور قطعنامه مقابله باگرد و غبار که در دومین مجمع محیط زیست ملل متحد (UNEA2) مصوب گردید. خرداد ماه 1395؛

20. مذاکره تلفنی امروز با آقای دکتر جاسم حمد سرپرست وزارت محیط زیست و بهداشت عراق و ابراز نگرانی شدید از وضعیت حاصله و تقاضای رسیدگی به موضوع به ویژه در ارتباط با کانون انتشار ریز گرد ها در شمال و شرق عراق و قول مساعد ایشان برای رسیدگی به این مهم، 31/3/1395.



:: برچسب‌ها: تصمیمات جدید مسئولین برای رفع گرد و غبار ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

عکس های جدید آزاده صمدی با پای مصدومش!!

آزاده صمدی بازیگر 37 ساله کشورمان با پای مصدوم خود به نمایشگاه عکس چند سالگی های من آمده بود!

آزاده صمدی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

آزاده صمدی به دلیل مصدومیتی که بخاطر اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» همچنان نمی تواند فعالیت زیادی انجام دهد.

این بازیگر در نمایشگاه گروهی عکس «چند سالگی های من» که به نمایش عکس های کودکانی در نقطه صفر مرزی ایران می پردازد رفته بود.

2 عکس جدید جدید از آزاده صمدی را در ادامه مشاهده می کنید.

 

مصدومیت پای آزاده صمدی

 

 

ظاهر آزاده صمدی با پای مصدومش!

ظاهر آزاده صمدی با پای مصدومش!

 



:: برچسب‌ها: عکس های جدید آزاده صمدی با پای مصدومش ,
:: بازدید از این مطلب : 955
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد